لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان به تیم پایتخت رحم نکرد 



تیم فوتسال صنایع هرمزگان در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور به دیدار  سفیر گفتمان تهران رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل، در این هفته از رقابت ها تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف سفیر گفتمان تهران رفت. تا قبل از این بازی بنفش پوشان هرمزگانی با ۳ برد ، ۲ مساوی و دو باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم  و سفیر گفتمان نیز با ۸ امتیاز در مکان  هشتم جدول رده‌بندی ایستاده بودند.
در این ديدار صنایع هرمزگان خیلی زود به گل رسید و در همان دقیقه اول محمد رضا دهقانی روی پاس خوب محمد بنی اسدی دروازه سفیر گفتمان را باز کرد.
بازی سرعتی و پرس سنگین تیم صنایع هرمزگان فشار زیادی روی خط دفاعی تیم سفیر گفتمان آورده بود و سبحان شراعی در چند موقعیت می توانست برای بار دوم قفل دروازه تیم تهرانی را باز کند اما توپ ها با بدشانسی وارد دروازه نمی شد. در دقیقه ۱۵ بازی بود که علی جوذری موفق شد گل دوم را برای صنایع به ثمر برساند 
تا اختلاف به دو گل برسد. سفید پوشان تهرانی که فکرش نمی کردند مقابل صنایع هرمزگان این گونه گرفتار شوند به دنبال جبران گل های خورده بودند اما در نیمه نخست به خواسته خودشان نرسیدند و با پذیرفتن دو گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تیم سفير گفتمان تهران بازی کاملا هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود و فشار زیادی روی دروازه صنایع هرمزگان داشت تا بلکه بتواند به گل برسد اما خط دفاعی و واکنش های خوب محمد علی میرزایی 
اجازه این کار را به آن ها نمی داد.
از دقیقه ۳۶ تیم سفير گفتمان روی به بازی پاور پلی آورد تا از این تاکتیک به گل برسد اما این تاکتیک بر عکس جواب داد و محمد حسین بازیار برای بار سوم دروازه سفير گفتمان را باز کرد. حسین رحیمی در دقیقه ۳۹ بازی گل چهارم را برای صنایع زد تا تیم تهرانی چهار تایی شود.
نتیجه چهار بر صفر تا پایان بازی حفظ شد و صنایع هرمزگان سه امتیاز شیرین این دیدار را کسب کرد. 
برای تیم صنایع هرمزگان، محمد بنی اسدی، مجتبی حسن نژاد، سبحان شراعی، محمد حسین بازیار، علی جوذری، محمد علی میرزایی، جعفر نجفی، حسین رحیمی، علیرضا  محمودی، مهرداد خانه داری، محمد رضا دهقانی و امیرحسین دهقانی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
برای تیم سفیر گفتمان تهران هم که هدایت آن را رضا زرخانلی بر عهده داشت، مجتبی نصیرنیا،  مصطفی نعمت وند  علیرضا بیات، علی رضا ، الیاس براتی ، مرتضی فرزانیان،  مسلم رستمی ها،  بهنام فعال مزرعه ، صابر خوشننما،  امیرحسین رحیم زاده، نادر قنبری و هادی شجاع بازی کردند‌.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها